wtorek, 8 kwietnia 2014

Magiczne pudełko...

Miało być coś ciekawego na pożegnanie koleżanki z pracy.
Kiedyś, dawno temu znalazłam coś takiego na blogu jakiejś dziewczyny,
niestety nie pamiętam już nazwy ( tego blogu). 
Zrobiłam sobie wtedy z gazet takie magiczne pudełko na wzór.
Było ono robione metodą origami.
Ja jednak wykonałam swoje metodą wykreślania
za pomocą linijki i ołówka.
Cukierki w pudełeczkach to tylko moja sugestia,
co ostatecznie się w nich znajdzie, to już pomysł ofiarodawców... :)







2 komentarze:

  1. Witam.
    Szukam nowych inspiracji i znalazłam je właśnie tutaj :)
    Te pudełka mnie tak zachwyciły, że chciałabym spróbować zrobić takie cudo.
    Mam ogromną prośbę, czy mogłaby Pani podać mi wymiary takiego pudełka,
    wystarczy mi wysokość i szerokość pudełka z resztą chyba sobie poradzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :)
    Zacznę od szufladek: 8x8x3,5cm, baza pudełka ma wymiary - wysokość 17cm, szerokość to 5x8,3cm ; pokrywka ma wymiary 8,6x8,6x2,5cm.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń